2006/03/17

dilemma
kétség, kétely, bizonytalanság
Ma reggel a parkolóházba begurulva arra lettem figyelmes, hogy egy faszi fura arckifejezéssel vizsgálgat valamit a kocsija mögött. Pont ott, ahol az irodaépületbe bringával járó kevesek egyike a bringáját le szokta kötni... Gondosan figyeltem a faszit (szinte biztos vagyok benne, hogy rátolatott szegény csaj bringájára), aki kiengedte a kéziféket, és előbbretolta a benzinfalóját. Na dilemma úgy jön a képbe, hogy van bringatároló, na jó, csak amolyan "az első kereket tartó vicc", de egy bekamerázott mélygarázsba szerintem nem lopnak bringát... Miért nem lakatol oda? Hiszen ott aztán biztosan (?) nem tolatnának rá, rúgnák meg, csiszolnák fémtisztára a bringáját...
Szóval nem tudom, mi legyen. Lemegyek, és megnézem tüzetesen a lány bringáját, és ha megnyomta, akkor kap egy cetlit, hogy ne tegye legközelebb oda, meg rábiggyesztem a faszi (autójának) rendszámát.

Nincsenek megjegyzések: