2006/07/28

az milyen már, hogy túlórát nem fizetnek, de ha megpróbálod a munkáidat minnél hamarabb elvégezni (a géped előtt eszel, mert "iszonyúan rohadtul fontos" dolgot kell megoldanod) a főnököd megjegyzi, hogy milyen _irtózatosan_büdös_ ez cucc (görög saláta...), és "húzzál ki a konyhába enni".
Persze akkor fancsali ábrázatot vágott, amikor megjegyeztem, hogy én kimegyek szívesen, de akkor bizony az (eddig) egyetlen magyar Forma-1-es versenyző apukája nem lesz vidám, mert amíg a salátám tart, addig nem ad el egyetlen autót sem, az tutifix.
bár most már tudom, hogy azt kellett volna válaszolnom, hogy érdekes, hogy valakinek a hagyma büdös, nekem meg a munka se az...

úgyhogy most kérek kölcsön egy HVG-t, és kimegyek ebédelni a konyhába.

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

jajj, jajj, jajj.
fel a fejjel:
figyeld csak oda mennyi van
hoppácska:
?60000 + bonus + benefits

:b

cat írta...

jaja, már megnéztem én is...
de az ángilus nyelvet erőltetnem kellene, nagyon.

Névtelen írta...

kár. pedig flessest is keresnek szarásig, erősen gondolkodom én is... ;)

:b

Névtelen írta...

ja, pattanj le. ezek a lelkedet akarják. k fognak csinálni. fuss el, fuss menekülj.

Névtelen írta...

Here are some links that I believe will be interested

Névtelen írta...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»

Névtelen írta...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»