2006/11/21

'Brave new world'

Belecsöppentem egy új világba, úgy éreztem. De szép lassan, ahogy feljebb tudok (k)úszni a hullámok fölé, kirajzolódik a valóság: ezt a világot is én teremtem, én állítom be a kis kapcsolókkal, hogy milyen is legyen.
és van egy hatásomon kívül álló potméter...
Ez pedig a "mennyire_akar_beleszólást_a_kapcsolóimba" tekerentyű, amit a velem élő állítgat...
Na ezt mostanába' jócskán a piros sáv fölé tekerte a Kedvesem.
Kérdeztem, hogy miért lenne jó, vagyis mi változna?
A vallására hivatkozott elsőként...
meg a "család" szót emlegette.

tehát az élet csak a blogomon tűnik lassúnak.
(további hírek következnek)

2 megjegyzés:

g papa írta...

Szerintem a családdal kapcsolatban igaza van. Az valami olyasmi ami túl van a racionalitáson és csak megtapasztalni lehet, elképzelni nem.

+ a nők értenek az ilyesmihez, úgyhogy mikor ropjuk?

Névtelen írta...

ejj ez ám az újság! egy jó bringás ragga lagzi... hm.... ;)

:b