2007/01/29

a tenyér ujjai

Gyeregyuriék által idegurított labda. Öt dolog, amit csak nagyon kevesen tudnak rólam:

1, 14-16 évesen feltett szándékom volt bejutni az idegenlégióba. Szerencsére nem lett belőle semmi... Pedig akkor a mellékelt kis térképen jelzett pöttyöket már meglátogathattam volna. Hmm, Közép-Afrika, Kongó...



2, két macskám is volt (Muki és Kukac) mindkettő igazi házimacska, fehér-szürke, cirmosok. Ám mindkét kandúr egy idő után csak látogatóba volt hajlandó benézni hozzám...


3, Általános iskola 3. osztályában _nem_ a Kincskereső Kisködmönből, hanem Karl May-Winnetou kötetében megjelent "Old Death" című regényből írtam olvasónaplót, és beszámolót. Kicsit nehéz volt átpréselni ezt az magyartanáromon, de azért belement... ;-)



4,volt egy Ariel nevűbobtail-em. A nevét _nem_ a kis hableányról, hanem Shakespear Viharjában szereplő légi szellem után kapta. Mellesleg nem tudom, hogy kinek köszönheti a rajzfilmhősnő a férfira magyarított nevét, de elég idióta lehetett a "műfordító".





5, Henry Rollins rajongó voltam/vagyok. És a példaképemnek tekintem, valamint ő okozta az első "mindent elsöprő" koncertérzést, amit azóta is őrzök. És azthiszem, kicsit neki is köszönhetem a vonzódásomat az irodalom iránt. Ja, és eredetileg Garfield a családneve... :-)




ezek voltak a láthatatlan ujjaim...

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

http://www.stop.hu/articles/article.php?id=48869